Κυριακή 4 Ιουλίου 2010

«ΕίμαιΠολύ χαρούμενος που ήρθα στον Παναθηναϊκό»

«Είμαι Πολύ χαρούμενος που ήρθα στον Παναθηναϊκό»

Στις πρώτες του δηλώσεις, που έγιναν με πολύ κόπο, καθώς ο Γκοβού είχε πνιγεί στις αγκαλιές των οπαδών, ο Γάλλος τόνισε: «Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι σε έναν μεγάλο Ευρωπαϊκό σύλλογο όπως είναι ο Παναθηναϊκός. Ο Σισέ είναι πολύ καλός μου φίλος και είμαι πολύ χαρούμενος που θα παίξουμε μαζί».
Πάνω από μισή ώρα πριν την προγραμματισμένη έλευση του Γκοβού και στο αεροδρόμιο βρίσκονται περισσότεροι από 50 φίλοι του Παναθηναϊκού. Αριθμός που θα ήταν σαφώς μεγαλύτερος αν βοηθούσε τόσο η μέρα, όσο και η ώρα. Πάντως, ο αριθμός συνεχώς αυξάνεται. Λίγα λεπτά πριν ο πρώην παίκτης της Λιόν φτάσει, ο αριθμός των οπαδών του «τριφυλλιού» ξεπέρασε τους 100.




Στο «Ελ. Βενιζέλος» βρίσκεται από νωρίς ο Α' Αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Δημήτρης Γόντικας, μαζί με τον γενικό διευθυντή, Φάνη Βουτσαρά. Ευχάριστα τα νέα για όλους όσοι έχουν έρθει να υποδεχθούν τον Γκοβού, καθώς δεν θα έχει καθυστέρηση η πτήση της Imberia ΙΒ3882 κι ο Γάλλος θα είναι κανονικά στην ώρα του στην Ελλάδα. Όπως πάντα σε τέτοιες περιπτώσεις, τα μέτρα ασφαλείας είναι λίγο αυξημένα, χωρίς φυσικά να υπάρχουν φόβοι για κάτι.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Από το 1964 στούς χρωματισμούς και στης ανακαινίσεις εσωτερικών καιεξωτερικώνχωρων.