Πέμπτη 10 Ιουνίου 2010

«Είμαι αθώος, θα παραμείνω στην Ελλάδα» δηλώνει ο Τ. Μαντέλη .
«Είμαι αποφασισμένος να παραμείνω στην Ελλάδα και να αποδείξω την αθωότητά μου για αυτή την ατιμωτική πράξη της δωροδοκίας που μου αποδίδεται».



Αυτό δήλωσε ο πρώην υπουργός Τάσος Μαντέλης, μετά την έξοδό το από το Εφετείο της Αθήνας, το οποίο επισκέφθηκε προκειμένου να βρεθεί ενώπιον του Συμβουλίου Εφετών και να εκφράσει τις απόψεις του για την διάταξη με την οποία του απαγορεύθηκε η έξοδος από τη χώρα.



Όπως τόνισε ο κ. Μαντέλης ενημέρωσε τα μέλη του δικαστικού συμβουλίου ότι υπέβαλλε την παραίτηση του την εργασία του στο Αζερμπαϊτζάν, για να παραμείνει στη διάθεση των ελληνικών δικαστικών αρχών, οι οποίες εξετάζουν την υπόθεσή του μετά την κυνική ομολογία του ιδίου στη Βουλή ότι έλαβε δυο εμβάσματα ύψους 450.000 μάρκων από τη Siemens με τη μορφή «χορηγίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Αναγνώστες

Πληροφορίες

Η φωτογραφία μου
Από το 1964 στούς χρωματισμούς και στης ανακαινίσεις εσωτερικών καιεξωτερικώνχωρων.